WORLDWIDE DISTRIBUTOR OF OFFICE PRODUCTS
fleche_cote_droit

Werken bij Lyreco Benelux

NL - FR
vacature

Inside Sales Medewerker - Corporate Accounts NL/FR

Functie
Sales
Regio
Vottem
Land
Vlag - België België
Werken bij Lyreco

Lyreco is een totaalleverancier in de B2B markt voor Office & Work Solutions, van papier en inktcartridges tot catering & hygiëne en persoonlijke beschermingsmiddelen. We zijn een multinational, actief in 44 landen verspreid over 5 werelddelen en marktleider in Benelux. Onze 750 Benelux medewerkers realiseerden in 2013 een omzet van 222 miljoen EUR.

Wij willen een “best in class” werkgever zijn, daarom willen we in jou investeren.

Je krijgt regelmatig opleidingen en er zijn reële doorgroeimogelijkheden. Je werkt in een dynamisch team van zowel ervaren collega’s als starters waar niet alleen plaats is voor hard werk maar ook plezier.

Als je ons nog beter wil leren kennen, neem dan een kijkje op onze andere webpagina’s!

Hoe ziet je dag eruit?
  • De accounts van alle overeengekomen klanten telefonisch beheren binnen een vastgelegd segment. Verkoop, winst en targets voor uitgaande gesprekken consequent bereiken;
  • Verkoop bereiken in overeenstemming met de targets/doelstellingen voor verkoop door het opbellen van aankooppunten (buying points);
  • Ervoor zorgen dat de klantenbank up-to-date blijft;
  • Ervoor zorgen dat alle aan u toegewezen klanten regelmatig verkooptelefoontjes krijgen en dat de klant bij ons blijft/begint te kopen;
  • Ervoor zorgen dat klanten zoveel mogelijk kantoorbenodigdheden en verbruiksartikelen kopen door gebruik te maken van alle verslagen, promoties en informatie die wij hiervoor ter beschikking hebben;
  • Problemen die ontstaan binnen de overeengekomen termijnen behandelen en oplossen;
  • Overleggen met de Inside Sales Manager over ter zake doende accountkwesties;
  • Te allen tijd verantwoordelijk zijn voor het up-to-date houden van de accounts in SAP en SFM/CRM;
  • Alle, zowel schriftelijke als mondelinge, communicatie uitgebreid documenteren.
Wie zoeken wij?
  • U hebt ideaal een aantoonbare ervaring in een klantgerichte functie. U hebt ideaal minstens 12 maanden aantoonbare ervaring in Inside Sales;
  • U bent perfect tweetalig (NL/FR);
  • U beschikt over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en beheerst een klantvriendelijke telefonische communicatie. U bent in staat om tijdens koude acquisitie succesvolle werkrelaties met klanten op te bouwen;
  • U bent in staat om een groot aantal kwaliteitsvolle uitgaande telefoontjes te plegen in overeenstemming met de overeengekomen targets en doelstellingen;
  • U toont zelf initiatief en kunt uw eigen werklast efficiënt plannen en organiseren;
  • U pakt uitdagingen en hindernissen doeltreffend aan, bent assertief, maar blijft toch altijd beleefd en vriendelijk;
  • U biedt een luisterend oor voor vragen en klachten, creëert vertrouwen en speelt in op potentiële problemen;
  • U hebt een goede kennis van de SAP en SFM/CRM-systemen, en kunt deze gebruiken binnen het kader van de jobvereisten;
  • U hebt een passie voor uit een uitmuntende klantendienst.
Wat bieden wij?

Wij bieden jou een marktconform salaris aan, aangevuld met een aantal extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, pensioen- en hospitalisatieverzekering en aanvullende vakantiedagen. Indien je met het openbaar vervoer komt werken betalen wij jouw abonnement trouwens volledig terug.